jacomo for men

جاکومو فور مِن

برند: جاکومو
برند جاکومو
گروه بویایی: شرقی-چوبی
مناسب برای: آقایان
نوع: ادو تویلت (EdT)
فصل پیشنهادی: بهار پاییز زمستان
کشور مبدا برند: آمریکا
سال ساخت: 2007

هرم بویایی

شیرین
ادویه‌ای گرم
خوش‌بو
میوه‌ای
ادویه‌ای شاداب

برچسب اطمینان

کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی عطر چ، دارای گارانتی اصالت هستند.
این محصول به همراه برچسب اطمینان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گارانتی اصالت تحویل می‌گردد.

کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی عطر چ، دارای گارانتی اصالت هستند.
این محصول به همراه برچسب اطمینان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و گارانتی اصالت تحویل می‌گردد.

افزودن به سبد خرید
144000.00 144,000 تومان

نت ابتدایی

برگ آناناس چوب درخت سدر فلفل

نت میانی

آلو فلفل پیمنتو جوزهندی قهوه

نت پایانی

کهربا خس خس لوبیای تونکا

عطر Jacomo for Men از برند Jacomo در سال 2007 توسط Mathilde Bijaoui وارد بازار شد.

اصلی ترین رایحه های تشکیل دهنده این عطر به ترتیب رایحه های شیرین، ادویه های گرم، ادویه های شاداب، رایحه های میوه ای و رایحه های خوشبو هستند.
این عطر ابتدا با بوی شاداب و کمی تند و تیز آناناس و فلفل شروع می شود که آغازی مردانه برای عطر است؛ سپس در ادامه حضور رایحه میوه ها در کنار قهوه عطر را همچنان شاداب ولی این بار کمی با حس و حال گرم همراه می کند و در پایان وجود رایحه خس خس در کنار کهربا عطر را کاملا عمیق و مردانه کرده تا آخر آن را همراهی می کنند.
عطر Jacomo for Men عطری گرم، تقریبا تلخ و با حال و هوایی نسبتا کلاسیک است که برای آقایان طراحی شده؛
این عطر بسیار پرطرفدار است و با پخش بو و ماندگاری متوسط (بین 3 تا 6 ساعت) برای استفاده روزانه و رسمی در فصل های بهار، پاییز و زمستان مناسب است.

مشخصات کلی

نوعادو تویلت (EdT)
حجم80 میلی‌لیتر
عطارMathilde Bijaoui
کشور مبدا برندآمریکا
کشور سازندهفرانسه
سال ساخت2007

مشخصات رایحه

مناسب برایآقایان
گروه بویاییشرقی-چوبی
میزان ماندگاری۳ الی ۶ ساعت
پخش بومتوسط
مناسب برای موقعیتروزانه
فصل پیشنهادیبهار پاییز زمستان
نت ابتداییبرگ آناناس چوب درخت سدر فلفل
نت میانیآلو فلفل پیمنتو جوزهندی قهوه
نت پایانیکهربا خس خس لوبیای تونکا
نظرات
محمد مجابی: 1398/04/21 - 16:34

اولش تنده بعدش بوی شیرین و تلخ ماندگار میشه
با توجه به قیمتش خرید فوق العاده ای هستش

پخش بو:
میزان ماندگاری:
طراحی شیشه و بسته بندی:
ارزش خرید: