x

Lalique Pour Homme

ادو پارفوم مردانه لالیک پغ اوم (لالیک شیر) از برند لالیک

برند: لالیک
برند لالیک
گروه بویایی: چوبی-خوش‌بو
مناسب برای: آقایان
نوع: ادو پارفوم
فصل پیشنهادی: بهار پاییز زمستان
کشور مبدا برند: فرانسه
سال ساخت: 1997

آکوردهای بویایی

چوبی
مرکبات
خوش‌بو
پودری
ادویه‌ای شاداب
اسطوخودوس
زمینی
زنبق
خزه‌ای
وانیل

فاقد برچسب اطمینان

کلیه محصولات فروشگاه اینترنتی عطر چ، دارای گارانتی اصالت هستند.
این محصول فاقد برچسب واردات شرکتی است و صرفا با ضمانت اصالت تحویل می‌گردد.

برچسب دکانت

افزودن به سبد خرید
1٬910٬000 تومان

نت ابتدایی

پرتقال ماندارین دارابی نارنگی برگاموت گریپ فروت اسطوخودوس رزماری

نت میانی

چوب درخت سدر گل برف گل یاس گل زنبق

نت پایانی

کهربا خزه بلوط چوب صندل وانیل نعنا هندی

عطر Lalique Pour Homme از برند Lalique ساخته Maurice Roucel در سال 1997 به بازار عرضه شد.

اصلی ترین رایحه های تشکیل دهنده این عطر به ترتیب روایح چوبی، آروماتیک، مرکبات، روایح ادویه ای شاداب، روایح گلی و پودری هستند.

این عطر شروعی ترش و تلخ از روایح مرکبات همراه اسطوخودوس و رزماری دارد که در ادامه روایح گل های زنبق، موگه و یاس و چوب سدر آن را متعادل و کاملا مطبوع می کند و بستری پودری و چوبی از رواح خزه بلوط، وانیل، نعناع هندی، صندل و کهربا به آن عمق و ثبات می بخشد.


Lalique White عطری چوبی-خوشبو برای آقایان است. پخش بوی متوسط و ماندگاری طولانی (بین 7 تا 12 ساعت) دارد و برای استفاده روزانه و رسمی در فصول سرد و معتدل سال مناسب است.

مشخصات تولید

نوعادو پارفوم
حجم1 میلی‌لیتر دکانت 2 میلی‌لیتر دکانت 3 میلی‌لیتر دکانت 5 میلی‌لیتر دکانت 9 میلی‌لیتر دکانت 125 میلی‌لیتر
عطارmaurice roucel
کشور مبدا برندفرانسه
کشور سازندهفرانسه
سال ساخت1997

مشخصات رایحه

مناسب برایآقایان
گروه بویاییچوبی-خوش‌بو
میزان ماندگاری۶ الی ۱۲ ساعت
پخش بومتوسط
مناسب برای موقعیتروزانه
فصل پیشنهادیبهار پاییز زمستان
نت ابتداییپرتقال ماندارین دارابی نارنگی برگاموت گریپ فروت اسطوخودوس رزماری
نت میانیچوب درخت سدر گل برف گل یاس گل زنبق
نت پایانیکهربا خزه بلوط چوب صندل وانیل نعنا هندی
نمرات کاربران به این محصول
پخش بو:
میزان ماندگاری:
طراحی شیشه و بسته‌بندی:
ارزش خرید:
نظرات
نفیسه شالی: 1398/07/03 - 12:16

از خریدم راضی بودم اما ماندگاری بو مثل قبل نیست .

پخش بو:
میزان ماندگاری:
طراحی شیشه و بسته‌بندی:
ارزش خرید: