درباره واژه Flanker (فِلَنکِر)

دوشنبه 21 خرداد 1397
بازدید: 137 بار

خيلي اوقات وقتي عطري توليد مي شود و با استقبال زيادي در دنيا مواجه مي گردد، پس از آن زير شاخه هاي ديگري از همان عطر، ولي اين بار با تغييرات جزئي در ترکیبات، توليد مي شود، كه به آن زير شاخه ها به اصطلاح flanker (فِلَنكِر) مي گويند.

هدف از توليد فلنكرها، وفادار ماندن به رايحه عطر مادر هست كه در طي گذر زمان كم رنگ شده؛

هدف ديگر توليد زيرشاخه ها، وابسته نگه داشتن طرفداران عطر مادر به محصولات برند مربوطه است. به اين شكل هنگامي كه اين زير شاخه ها توليد و ارائه مي شوند، طرفداران عطر اصلي، پيگير محصولات جديدتر نيز مي شوند، و به اين ترتيب آن برند، هواداران خود را با خود هم سو مي كند.

از جمله عطرهاي بسيار معروفي كه بعدها از آن ها فلنكرهاي متنوعي طراحي شد مي توان به سری Chance برای خانم ها، و سری Allure Homme برای آقایان، از برند Chanel اشاره کرد؛ که هم عطرهای مادر و هم زیرشاخه هایشان، همچنان طرفداران پر و پا قرصی در سرتاسر دنیا دارند.



برچسب ها:

عطر معطر شَنِل