x

طلوعی به رنگ آسایش

دو‌شنبه 10 تیر 1398
بازدید: 1128 بار

خانه‌ی عطر لالیک به تازگی عطر جدید زنانه‌ی خود را در مکانی زیبا و سرسبز در منطقه‌ی ۱۳ پاریس به مطبوعات معرفی کرده است. مجالی برای گفتگو و هم‌نشینی دور یک میز جشن و شادباش همراه با سه عطرساز که برای این عطر نوظهور کار می‌کردند: Alexandra Monet ،Barbara Zoebelein ،Benoist Lapouza

عطر Soleil عطری است پر از خوش‌بینی و نور. از آن‌سان که در صبح زود یک اتاق را فرا می‌گیرد. متین و آرام‌بخش؛ همچون طلوع یک روز تازه.

خانه‌ی عطر لالیک این عطر را به مخاطبان جوان‌تر اختصاص می دهد: به همین دلیل ما روایح خوشمزه را در قلب عطر قرار دادیم که از نوت‌های اول قابل تشخیص است. در واقع عطرسازها در قصد داشتند ابتدا این روایح در نوت‌های اولیه بیان شود، تا این‌که در پس زمینه باشد.
از ابتدا آلدهید زرد و میوه‌ای undecalactone با قدرت بینی را پر می‌کند. که در نظر عطرسازها به معنای ساختن رایحه "دسر گرانیتای گلابی" است.
روایح خوشمزه با حضور شفاف نارنگی و هل نیروی تازه‌ای به عطر می‌بخشند. سولی عطری است که خصوصیات خورشید را از گل‌های سفید وام می‌گیرد و نت‌های گل یاس را در نور رها می‌کند. حس ملایمی از لوبیای تونکا و قهوه روایح خوشمزه‌ی عطر را تحکیم می‌کند. همانند تجسم ملایم شیرینی یک صبحانه با فراغت خاطر در صبح‌های تابستانی و تعطیلات!

کلیت عطر بر بستری از مشک و چوب صندل استوار است.
عطری گلی میوه ای با روایح روشن و خوشمزه که بافتی سبک و پرنور را تصویر می‌کند.
این عطر بطری زیبایی دارد که خطوط و منحنی‌های آن شبیه اشعه‌های خورشید است و با یک دست‌بند زیبا آراسته شده است.