x

مسک میلانو

مسک میلانو

اپرا یک نمایش موزیکال، یک هنر ایتالیایی، الهام‌بخش آثار این برند سرشناس ایتالیایی است.
مانند یک اجرای اپرا، همه چیز با ظرافت و دقت منحصربه‌فردی کنار یگدیگر چیده شده؛ از مواد اولیه‌ی طبیعی و باکیفیت؛ به‌کارگیری عطارهای خوش‌قریحه که هنر خلق یک نمایش مسحورکننده از روایح را دارند؛ شیشه و درپوش دست‌ساز که حاصل کار صنعت‌گران تواناست و درآخر امضای این برند که بر روی درپوش سرامیکی جلوه می‌کند. این امضا به صورت خطوط راه‌راه بر بالای بطری جا گرفته که برگرفته از یک هنر قدیمی سفال‌سازی در دوراتا است: درپوشی کاملا مدرن و در عین حال باستانی.

در این خانه طراحان عطر آزادانه و به دور از کلیشه‌ها در حال شکل دادن به این هنر زیبا هستند و مانند روزگار قبل از هیاهوی نظام مالی جهانی که هنر را بنده‌ی پول کرده است به آرامی و با دقت و ظرافت مثال‌زدنی فارغ از هول و هراس رقابت در جهان تجاری در حال خلق آثاری شگرف هستند.

طراحی این مجموعه همچون اپرایی است که ۴ قسمت یا خط تولید دارد. هدف این برند نه تولید عطری پرفروش برای همگان مانند عطرها تجاری، بلکه تولید رایحه‌ای با روح است که همچون پوستی ما را در بر می‌گیرد و یا چون نقابی در اپرای زندگی داری شخصیت و حالات متفاوت برای هر کس می‌باشد.
همانطور که یک بازیگر توانایی بازی در همه‌ی نقش‌ها را ندارد و یا یک نوازنده نمی‌تواند در همه‌ی آلات موسیقی تبهر داشته باشد، بینی ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و از هر عطری تصویری متفاوت برداشت می‌کند؛ هر حس بویایی یک صحنه که مداوم در حال تغییر است...
اپرای I: تجربیات سفر، اکتشاف مکان‌ها.
اپرای II: عواطف و افکار عمیق، قسمت‌های سیاه سفید طبیعت بشر.
اپرای III: روابط احساسی، معاشقه و عشق و محبت و خیانت.
اپرای IV: رویاها، دنیای پر از شگفتی، مملو از خیال‌هایی غیر ممکن و جذاب.

ریکاردو و الساندرو دو جوان با اشتیاق فراوان به سفر، موسیقی و هنرهای تجسمی با نگرش Joie de vivre (از همه چیز لذت ببر) با آرزوهای نامیرا در سال 2010 برند ماسک را پی‌ریزی کردند و مانند یک رهبر اپرا شروع به مدیرت و نظارت هنرمندان و صنعت‌گران نمودند. هر چند در طول این دوران چند باری طعم شکست را چشیدند و با ناکامی‌های زیادی مواجه شدند ولی دست از تلاش برنداشته و به راه خود تا به امروز ادامه دادند و سرانجام در سال 2012 این برند را همچون کودکی نوپا شروع به راه بردن کردند.

Alessandro Brun: متولد و بزرگ‌شده‌ی میلان؛ یک ایتالیایی واقعی. پدرش نیز هنرمند بود و در صنعت شیشه‌گری تبهر داشت. از کودکی به موسیقی و سرودن شعر در کنار مادر علاقه نشان داد؛ در نوجوانی نوازندگی گیتار را‌ آغاز و در چند گروه محلی نیز اجرا کرد، تجربه‌ی سفر به انگلستان و تحصیل در آن‌جا نقطه‌ی آغاز تحول فکری وی شد. مدت یک سالی که در بریتانیا بود و هم‌نشینی با افراد سرشناس، زندگی او را متحول کرد (زمان، سکوت و درون‌گرایی). میخانه‌ها، ادبیات سبک گوتیک و آب و هوا وی را عاشق آلبیون بریتانیا کرده بود.
پس از بازگشت از انگلستان وارد دانشگاه پلی تکنیک میلان شد تا مقطع PHD پیش رفت و بعد از فارغ‌التحصیل شدن از این دانشگاه در سمت پروفسور مشغول به تدریس در دانشگاه‌های دیگر کشورها شد.
این سفرهای کاری تجربه‌ای بی‌نظیر در اختیار الساندرو گذاشت.
او در این میان مشغول تحقیق روی مبحث”مدیریت کالاهای کوکس“ و جمع‌آوری اطلاعات دست اول پیرامون میراث صنایع دستی ایتالایا از جمله فرآوری چرم و هنر جواهرسازی شد.
و سرانجام آشنایی با ریکاردو و هم‌افزایی که در کار گروهی بینشان شکل گرفت باعث اوج گرفتن آن‌ها در آسمان هنر شد.

Riccardo Tedeschi: در حومه‌ی شهر، درون یک قلعه‌ی قرون وسطایی در اسیس بین فلورانس و روم متولد شد. تا سن ۲۵ سالگی در زمینه‌های هنرهای تجسمی، موسیقی، ادبیات و ریاضیات کسب علم نمود؛ همچنین مهارت در نواختن گیتار از قابلیت‌های او بود.
بعد از فارغ التحصیل شدن در رشته‌ی مهندسی الکترونیک از دانشگاه پروجا در یک بعدازظهر تابستانی در فلورانس با یک دختر استرالیایی زیبا اهل ملبورن به نام ناتاشا آشنا شد که جهت زندگی‌اش را تغییر داد.
با گذشت چندی جادوی ناتاشا، ریکاردو را راهی ملبورن کرد. ریکاردو در ملبورن خلأای در خود دید و برای پر کردن این جای خالی وارد دانشگاه موناش شد.
کار ناتاشا در کمپانی MOR Cosmetics باعث شد که ریکاردو به دنیای عطر علاقه‌مند شود و وقت خود را برای تحقیق و مطالعه روی این شاخه از هنر صرف کند.
چند سالی گذشت و ریکاردو دلتنگ زادگاه خود به میلان بازگشت. در میلان به عنوان مشاور شروع به کار کرد و در هولدینگ بزرگ "LVMH Perfumes & Cosmetics" مشغول به کار شد و با برندهای معروفی چون Givenchy ،Kenzo ،Guerlain ،Dior و Acqua di Parma آشنا شد.
آشنایی با این برندها و نحوه کسب و کارشان تجربیات فراوانی را در اختیار ریکاردو قرار داد.
او در همین زمان در رشته‌ی مدیریت کسب کار در دانشگاه پلی تکنیک میلان به تحصیل پرداخت و در همین دانشگاه بود که با الساندرو ملاقات کرد و شد آن‌چه شد... .

این برند در دنیای عطرسازی صاحب سبک و نوآوری است که مجموع کار و تلاش تمامی عطرسازان این مجموعه است و می‌توان به نام‌های عطاران سرشناس زیر اشاره کرد:
HEMINGWAY: Fanny Bal
ROMANZA: Cristiano Canali 
MANDALA: Christian Carbonnel
LUCI ED OMBRE: Giuseppe Imprezzabile, Meo Fusciuni
TIMES SQUARE: Bruno Jovanovic
L'ATTESA: Luca Maffei
RUSSIAN TEA: Julien Rasquinet 
TERRALBA, MONTECRISTO: Delphine Thierry
TANGO: Cécile Zarokian
انتخاب شما انتخاب
    دامنه قیمت
    250٬000 تومان 1٬170٬000 تومان
    وضعیت موجودی
    انتخاب
    • دامنه قیمت
    • مناسب برای
    • دکانت
    • نوع
    • حجم
    • میزان ماندگاری
    • پخش بو
    • فصل پیشنهادی
    • نت
    • گروه بویایی
    • کشور
    • عطار
    250٬000 تومان 1٬170٬000 تومان